OBVESTILO O VPOKLICU KOLES - Lapierre Aircode DRS in Lapierre Xelius SL3
PREVERITE TUKAJ
Nazaj na vse
Blog in novice

Colnago V5Rs, nova Pogačarjeva «raketa«

V5Rs je najnovejša evolucija Colnagove serije V, ki je že dokazano izjemno uspešna na dirkah — in nov model cestnega kolesa bo ta vikend z ekipo UAE Team Emirates-XRG doživel svojo uradno svetovno dirkaško premiero na Amstel Gold Race. Naslednjo generacijo kolesa so pri Colnagu poimenovali kot najnaprednjše vsestransko kolo doslej.

Colnago ima dolgo zgodovino dobavljanja ikoničnih koles. Eddy Merckx in Colnago Super; brezčasni Master iz 80-ih, z zvezdasto oblikovanimi cevmi; ter Colnago C40 in C50, na katerih so tekmovali Johan Museeuw, Franco Ballerini, Óscar Freire, Michele Bartoli in Alessandro Petacchi.

Po »poslovilni vožnji« prejšnji vikend na spomeniku Pariz–Roubaix se model V4Rs — Colnagovo najuspešnejše kolo — zasluženo zapisuje v zgodovino in odpira novo poglavje serije V.


Nova era, nov Colnago

Prihaja V5Rs, kolo, ki je lažje, bolj elegantno in narejeno za premikanje meja sodobnega cestnega kolesarstva. Nov model so že temeljito preizkusili kolesarji in kolesarke ekip UAE Team Emirates-XRG in UAE Team ADQ.

V5Rs: Najlažji Colnagov okvir vseh časov

Nova Pogačarjeva raketa se ponaša z osupljivimi številkami. Neobdelan okvir velikosti 485 (približno 54–56 cm) tehta zgolj 685 gramov. To pomeni kar 12,5 % manj teže v primerjavi z V4Rs — brez kakršnegakoli kompromisa pri togosti.

To so dosegli z novo razporeditvijo karbonskih slojev in izboljšanim proizvodnim procesom.

Skupna teža okvirnega seta (okvir + vilice) znaša le 1027 gramov.

Velikost 485Nebarvan okvir [g]Teža vilice [g]Skupaj [g]
V4Rs7983751173
V5Rs6853421027
Prihranek11333146

A vendar pri V5Rs ne gre zgolj za prihranek pri teži. Zasnovan je tako, da je hitrejši, bolj aerodinamičen in odzivnejši . Gre za vsestransko kolo, ustvarjeno za dinamične dirke in kolesarje.

Kaj vse je novo pri V5Rs?

Prihranek pri teži: Z vsega 685 grami (nebarvan okvir velikosti 485) je V5Rs najlažji okvir v zgodovini Colnaga — za 12,5 % lažji od modela V4Rs.

Izboljšana aerodinamika: Nove oblike cevi in spojev, ožje vilice, občutno tanjša sedežna opora in cev ter zmanjšana čelna površina za 13%. Testi v vetrovniku kažejo na prihranek 9 W pri hitrosti 50 km/h v primerjavi s predhodnim modelom.

Vzporedni razvoj z modelom Y1Rs: Aerodinamična spoznanja iz projekta Y1Rs so pomagala oblikovati V5Rs – zasnovan posebej za kolesarje, ki stavijo na samostojne napade in pobege ob visokih hitrostih.

Prilagojena dirkalna geometrija: velikostno specifičen naklon vilic: 47 mm za velikosti 420–510 in 43 mm za velikosti 530–570 ter nekoliko bolj pokončna kota glave okvirja (HT) in sedežne cevi (ST), kar omogoča bolj naprej usmerjen položaj na kolesu. Na voljo sta dve možnosti zamika sedežne opore: 0 mm in 15 mm.

Prostor za plašče ostaja radodaren — sprejmejo do 32 mm široke gume.

Nov spodnji nosilec gonilke (bottom bracket): V5Rs prehaja s standarda T47 na klasični BSA (British Standard Threaded) navojni sistem (Ceramic Speed).

Nadejamo se, da bo Colnago V5Rs na koncu celo presegel V4Rs kot najbolj uspešno dirkalno kolo blagovne znamke.

A če kdo zna s pritiskom pričakovanj, je to Colnago — in seveda Tadej Pogačar, ki bo na kolesu V5Rs debitiral na dirki Amstel Gold Race. Kolo so že temeljito preizkusili kolesarji ekip UAE Team Emirates-XRG in UAE Team ADQ, na voljo pa je tudi že v specializirani kolesarski trgovini A2U.

A2U Šenčur, Poslovna cona A17, 4208 Šenčur

A2U Ljubljana – Rudnik, Jurčkova cesta 224, 1000 Ljubljana

A2U Koper, Dolinska cesta 1h, 6000 Koper

A2U Novo mesto, Foersterjeva ulica 10, 8000 Novo mesto

A2U Celje, Kidričeva ulica 24, 3000 Celje

A2U Velenje, Ulica svežih idej 10, Velenje

Povej prijatelju:

Preberite tudi...

Ta spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje vaše izkušnje. S klikom na "Sprejmi" se strinjate z našo Politiko piškotkov.
Nastavitve Sprejmi