Spletna stran je v prenovi! Trenutno lahko pride do občasnih težav. A brez skrbi – kmalu bomo nazaj in še boljši! Hvala za razumevanje.

Pogoji poslovanja

Uvodne določbe

Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: splošni pogoji) urejajo prodajo blaga in storitev A2U d.o.o., ki so na voljo v spletni trgovini A2U d.o.o

Splošni pogoji so dostopni na spletni strani www.a2u.si/pogoji-poslovanja

Pred zaključkom nakupa oz. oddajo naročila mora kupec s klikom potrditi seznanjenost in strinjanje s temi splošnimi pogoji, sicer naročila ne more oddati. Kupcu bodo ti splošni pogoji posredovani najkasneje ob naročilu blaga na njegov elektronski naslov.

Spletna trgovina A2U d.o.o. je dostopna na povezavi https://www.a2u.si/ (v nadaljevanju: »spletna trgovina«).

Uporabniki lahko naročila na spletni trgovini oddajo kot gosti ali kot registrirani uporabniki. Za uporabo spletne trgovine kot registrirani uporabniki morajo uporabniki registrirati uporabniški račun.

Uporabnik mora za registracijo uporabniškega računa s klikom potrditi seznanjenost in strinjanje s temi splošnimi pogoji. Registrirani uporabnik v svojem uporabniškem računu shrani in upravlja svoje osebne podatke (uporabniško ime, geslo, ime in priimek, naslov prebivališča, elektronski naslov, mobilni številko).

Registrirani uporabniki so deležni posebnih ponudb.

Uporabniki jamčijo za pravilnost in točnost podatkov, ki jih posredujejo ob registraciji uporabniškega računa ali oddaji naročila kot gosti.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kljub skrbi, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo A2U d.o.o. omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo A2U d.o.o. kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba je med A2U d.o.o. in kupcem sklenjena v trenutku ko A2U d.o.o. potrdi kupčevo naročilo (kupec prejme elektronsko poročilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za A2U d.o.o. kot za kupca. Vse cene so navedene v evrih (€) z vključenim davkom na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno napisano drugače.

Vse cene vsebujejo DDV (redna cena ali spletna cena že vsebuje DDV),. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer A2U d.o.o. kupca obvesti.

V cene niso vključeni stroški dostave.

 

Veljavnost akcijskih cen

Vse znižane akcijske cene so veljavne do zaključka akcije oziroma do odprodaje zalog dotičnega artikla.

Cene ”namesto-prečrtano?” so stare prodajne cene artiklov v naših trgovinah.

1. Oddaja naročila.

Uporabniki za začetek postopka naročila izdelka na spletni trgovini kliknejo »v košarico«. Vsebino košarice si lahko kadarkoli pogledajo, jo spreminjajo in izdelke tudi izbrišejo. Vrednost košarice se sproti sešteva.

Po izbiri izdelkov, ki jih želi naročiti, uporabnik z naročilom nadaljuje s klikom na »na blagajno«. Nato naročilo lahko odda kot registrirani uporabnik ali kot gost.

Uporabniki spletne trgovine, ki naročila oddajo kot gosti, pred oddajo naročila vnesejo svoje osebne podatke (ime in priimek, naslov prebivališča, elektronski naslov, mobilni številko).

Registrirani uporabniki lahko pri oddaji naročila izberejo, da se v zvezi z naročilom uporabijo njihovi osebni podatki, shranjeni v njihovem uporabniškem računu.

Uporabniki pred oddajo naročila izberejo način dostave oziroma prevzema naročenega blaga ter izberejo način plačila. Uporabniki naročilo oddajo s klikom na »potrditev naročila«.

Uporabniki lahko naročilo oddajo tudi preko elektronske pošte na naslov info@a2u.si ali telefona +386 (0)4 2927 203 v delovnem času poslovalnic A2U d.o.o. Na ta način je mogoče oddati tudi naročila, ki jih ni mogoče naročiti na zgoraj opisan način.

 

2. Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena

A2U d.o.o. naročilo uporabnika spletne trgovine pregleda v roku največ dveh delovnih dni, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Pogodba med A2U d.o.o. in uporabnikom spletne trgovine se s potrditvijo uporabnikovega naročila s strani A2U d.o.o. šteje za sklenjeno. A2U d.o.o. si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko ali ga kontaktira po elektronski pošti. Ob potrditvi naročila, A2U d.o.o. obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

 

3. Blago odposlano

A2U d.o.o. po potrditvi naročila zapakira in uporabniku odpošlje naročeno blago s priloženim originalnim računom ter drugo morebitno dokumentacijo.

 

4. Shranjevanje naročila oz. pogodbe

A2U d.o.o. vso dokumentacijo v zvezi z vsakim naročilom pošlje kupcu v elektronski obliki in/ali na papirju, en izvod na papirju in/ali v računalniški obliki pa se hrani na sedežu A2U d.o.o.. Potrjeno naročilo oziroma pogodba je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja A2U, d. o. o., Poslovna cona A 53, 4208 Šenčur. Kupec lahko dobi kopijo pogodbe s poslano zahtevo na elektronski naslov eshop@a2u.si.

Za področje Slovenije lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:

  • Z nakazilom na račun A2U d.o.o. (plačilo po predračunu):

Po oddanem naročilu boste prejeli sporočilo na vaš e-poštni naslov s priloženim predračunom, na podlagi katerega izvedete plačilo. Blago se kupcu odpremi po dospetju sredstev na račun prodajalca.

 

  • Plačilo s kreditno ali debetno kartico (Mastercard/American Express/Visa):

Plačilo se izvede takoj med postopkom naročanja in sicer tako, da potrošnik vnese podatke o svoji kreditni ali debetni kartici. Vaš račun bomo za znesek naročila bremenili pred odpošiljanjem izdelkov.

 

  • Summit Leasing – plačilo na obroke:

Za plačilo na obroke preko Summit Leasing je potrebna sklenitev kreditne pogodbe, pod pogoji in na način, ki jih določa SUMMIT LEASING SLOVENIJA d.o.o. V primeru izbire tega načina plačila se šteje, da naročilo uporabnika spletne trgovine do sklenitve kreditne pogodbe ni uspešno oddano.

Več informacij o plačilih na obroke je objavljenih na strani Pogosto zastavljena vprašanja v zavihku Plačila na obroke.

 

  • Leanpay – plačilo na obroke:

Za plačilo na obroke preko Leanpay je potrebna sklenitev kreditne pogodbe, pod pogoji in na način, ki jih določa LEANPAY d.o.o. V primeru izbire tega načina plačila se šteje, da naročilo uporabnika spletne trgovine do sklenitve kreditne pogodbe ni uspešno oddano.

Več informacij o plačilih na obroke je objavljenih na strani Pogosto zastavljena vprašanja v zavihku Plačila na obroke.

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in praviloma za vse artikle na zalogi znašajo 2-3 delovne dni od dne potrditve naročila. Pri naročilu zadnjih kosov v poslovalnicah se lahko čas pošiljanja oz. prejema pošiljke zamakne do tri (3) delovne dni.

Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostavo blaga opravi dostavno podjetje GLS ali GOLD EKSPRES. Stroški dostave blaga v Sloveniji (embalaža, pakiranje, dostava) znašajo 5,00 € za naročilo do vrednosti 111 €, za naročila nad 111 € je dostava brezplačna. V primeru naročila kolesa strošek dostave znaša 50,00 €.

Cenik poštnine v tujino

DRŽAVA 2kg 5kg 10kg 20kg 30kg 40kg TRANZIT
Avstrija 11,27 € 12,76 € 13,94 € 15,35 € 18,53 € 25,08 € 1
Belgija 15,60 € 16,71 € 19,46 € 24,55 € 27,59 € 31,02 € 3
Bolgarija 15,88 € 18,65 € 21,37 € 23,31 € 24,86 € 31,00 € 3
Češka 14,14 € 15,84 € 17,51 € 19,50 € 20,54 € 28,95 € 2
Danska 13,41 € 15,52 € 17,80 € 20,06 € 22,00 € 36,38 € 3
Estonija 19,61 € 21,79 € 24,92 € 30,83 € 36,44 € 44,18 € 4
Finska 21,38 € 25,33 € 28,14 € 37,78 € 43,66 € 64,09 € 5
Francija 15,50 € 19,53 € 21,49 € 23,77 € 27,95 € 39,21 € 3
Grčija 23,28 € 31,34 € 44,27 € 50,34 € 55,72 € 239,43 € 3
Irska 17,36 € 20,15 € 23,44 € 25,21 € 26,84 € 37,71 € 4
Italija 14,74 € 16,77 € 19,07 € 22,55 € 25,53 € 37,01 € 2
Latvija 19,41 € 21,75 € 23,71 € 29,02 € 31,71 € 37,17 € 4
Litva 18,25 € 20,38 € 22,70 € 29,25 € 35,79 € 39,96 € 4
Luksemburg 14,59 € 17,10 € 18,97 € 23,59 € 28,10 € 32,54 € 2
Madžarska 12,63 € 13,67 € 15,14 € 18,53 € 20,94 € 27,28 € 2
Nemčija 12,02 € 14,41 € 15,88 € 19,03 € 21,19 € 36,38 € 2
Nizozemska 13,32 € 15,77 € 17,30 € 22,32 € 25,74 € 30,56 € 3
Poljska 13,28 € 15,43 € 18,19 € 21,53 € 22,47 € 26,67 € 3
Portugalska 17,91 € 22,12 € 25,58 € 29,19 € 31,40 € 36,39 € 4
Romunija 17,35 € 20,26 € 21,37 € 23,56 € 24,75 € 30,66 € 3
Slovaška 11,92 € 13,32 € 14,59 € 16,26 € 18,09 € 23,90 € 2
Španija 20,77 € 24,37 € 26,74 € 32,53 € 38,76 € 45,03 € 4
Švedska 20,19 € 23,10 € 25,02 € 28,37 € 29,85 € 46,51 € 4
Hrvaška 11,75 € 12,98 € 14,23 € 15,79 € 16,38 € 23,18 € 1

Uporabnik lahko morebitne posebne zahteve v zvezi z dostavo blaga vpiše pod “opombe” na dnu naročila. A2U d.o.o. o morebitnih posebnih zahtevah obvesti dostavno podjetje, ne sprejema pa nobenih odgovornosti za njihovo izpolnitev.

Dostava se izvrši na naslov uporabnika, ki ga ta navede ob oddaji naročila, oziroma . V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v naših poslovalnicah.

Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki ali pošti, preko katere izvajate plačilo.

Potrošnik ima pravico, da v primeru nakupa blaga preko spletne trgovine brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe, razen v primeru izjem iz 135. člena ZVPot-1.

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti A2U d.o.o. A2U d.o.o., Poslovna cona A53, 4208 Šenčur, tel. št. +386 4 2927 200, elektronski naslov: eshop@a2u.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali po elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi ta vzorčni odstopni obrazec.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe ureja 135. člen zakona ZVPot-1.

 

Učinki odstopa od pogodbe in vračilo blaga

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu A2U d.o.o. brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani A2U d.o.o.). Tako povračilo A2U d.o.o. izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. A2U d.o.o. lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga.

Potrošnik blago vrne:

  • po pošti, pri čemer mora paketu priložiti kopijo obvestila o odstopu od pogodbe,
  • osebno v katerikoli poslovalnici A2U d.o.o. v Sloveniji

brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil A2U d.o.o. o odstopu od pogodbe. Šteje sej, da je vračilo pravočasno, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja

 

Poškodovane pošiljke

V primeru, da je paket, s katerim A2U d.o.o. kupcu dobavi naročeno blago, ob dobavi poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga in o tem obvestiti A2U d.o.o.

 

Pravni pouk pred nakupom naprave Garmin

Pred nakupom določene Garmin naprave se potrošnik/kupec zavezuje seznaniti s funcionalnostjo, združljivostjo, interoperabilnostjo, ter vsemi potrebnimi drugimi lastnostmi naprave, ki tekstovno in/ali vizualno ter z video vsebinami in navodili na voljo z obilni medijski vsebini na spletni strani prodajalca https://www.a2u.si/  ter na spletni strani proizvajalca https://www.garmin.com/sl-SI/

Kupec se zavezuje, da je pred nakupom seznanjen z združljivostjo naprav in kompatibilnostjo ter minimalnimi zahtevami za naprave v zvezi z uporabo programa Garmin Connect Mobile in tehnologije Bluetooth na spletni povezavi: https://support.garmin.com/sl-SI/?faq=pvL8aWsaLU2iKyvF8VrpP9

Pomembno navodilo pred uporabo:

V kolikor vam izdelek vizualno, oblikovno oziroma velikosti ne odgovarja ga ne vklapljte/prižigajte ali preizkušate pritiskati gumbe. Z vklopom naprave se odpečati varnostni pečat računalniških programov, ki so tovarniško nameščeni na napravi. S tem se naprava šteje za registrirano in je ni več mogoče odregistrirati oz. registracije izbrisati, zaradi česar s tem odstop od pogodbe tudi za potrošnike na podlagi 5. točke 135. člena ZVPot-1 ni več mogoč.

 

Garancija

Proizvajalec kupcu zagotavlja predpisane garancije za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali pri prodajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. 30 dnevni rok iz prejšnjega stavka se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.

 

Neskladnost blaga

A2U d.o.o. mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

 

Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:

  • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
  • ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
  • ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
  • ni posodoljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

 

Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko:

  • ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
  • ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
  • ni dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
  • ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga

 

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec potrošnik mora A2U d.o.o. o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril, drug kupec pa v roku 8 dni od dneva, ko je napako odkril. Kupec mora A2U d.o.o. omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake lahko kupec izpolni obrazec, ki je objavljen TUKAJ.

Darilne bone lahko koristite samo v naši poslovalnici ob nakupu izdelkov. Za nakup lahko uporabite več različnih bonov. Menjava darilnega bona za gotovino ni mogoča. Plačevanje v spletni trgovini z darilnimi boni ni mogoče.

Uporaba promocijske kode:

  • Popusti veljajo na vsakokrat veljavno maloprodajno ceno,
  • Promocijske kode se lahko vnesejo v zadnjem koraku oddaje naročila v okence »Koda za popust«
  • Promocijske kode se aktivirajo s klikom na gumb »pošlji«.
  • Če je koda pravilna bo sistem avtomatično upošteval ugodnost, ki jo vnešena koda prinaša.
  • V primeru, da koda ni pravilna vam bo sistem javil, da vpisana koda za popust ne obstaja.

 

Pri posameznem nakupu je možno uporabiti le eno promocijsko kodo.

A2U d.o.o. dopušča možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij artiklov. Slike artiklov so zgolj informativne, dejanski izgleda blaga lahko odstopa od prikazanega na fotografijah.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

A2U, d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje morebitnih sporov s potrošniki. V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

 

A2U d.o.o. v skladu s 4. odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.