Pogosta vprašanja
Nakup in dostava
Obročno odplačevanje
Na fizičnem prodajnem mestu, je možno obročno odplačevanje preko Summit Leasing hitrega kredita ali s karticami Diners (do 24 obrokov), s karticami NLB Mastercard, NLB Visa (do 24 obrokov), NLB Karanta, Summit Leasing Hitri kredit in enostavnimi plačili na obroke Leanpay (do 84 mesecev).
Obročno odplačevanje Summit leasing hitri kredit:
Nakup kolesa ali kolesarske opreme še nikoli ni bil bolj enostaven.
V sodelovanju s Summit Leasing kreditno hišo vam omogočamo nakup na do 36 obrokov (vrednost do 3.000 €*) in do 84 obrokov (vrednost do 8.000 €*).
Za sklenitev kreditne pogodbe potrebujete le naslednje dokumente:
- osebni dokument (osebna izkaznica, potni list, vozniško dovoljenje v obliki kartice)
- davčno številko
- bančno kartico
- mobilni telefon
- zadnji bančni izpisek ( vsi prilivi/odlivi v zadnjem mesecu) ** – kredit nad 3.000 €
Splošna določila in pogoji za pridobitev hitrega kredita Summit Leasing najdete TUKAJ.
Informativni izračun za vaš naslednji nakup lahko opravite na naslednji povezavi: https://pk.takoleasy.si/izracun-limita
Dodatne informacije na letaku (v PDF obliki).
* Najmanši znesek mesečnega obroka : 10 €
** Primer: če se kredit sklene 9.9.2022, potrebujemo izpisek za mesec avgust 2022.
Za več informacij smo vam na voljo na 04 2927 200 ali info@a2u.si
Obročno odplačevanje s karticami Diners (do 60 obrokov):
Komu je namenjeno? Kupcem, državljanom Republike Slovenije s stalnim bivališčem v Sloveniji, ki so stari najmanj 18 let, redno zaposleni in imajo katero izmed kreditnih kartic Diners Club.
Za sklenitev posojila potrebujete: osebno izkaznico ali potni list in plačilno kartico Diners.
Višina posojila: višina je odvisno od avtorizacije izdajatelja Diners Club Slovenija.
- Do 12 obrokov je strošek 2,20€ na obrok
- Od 13 do 36 obrokov je strošek 2,20€ na obrok in strošek odobritve 7,99% vrednosti nakupa
- Od 37 do 60 obrokov je strošek 2,20€ na obrok in strošek odobritve 9,99% vrednosti nakupa
Najmanjši znesek obroka: 40 €
Obrestna mera EOM: brez obresti.
Način odplačila: odplačilni obroki bodo vključeni v mesečne račune za uporabo kartice Diners Club.
Podrobnosti: na 080 13 45, oziroma na www.dinersclub.si.
Za podrobnosti smo vam na voljo na prodajnih mestih.
Obročno odplačevanje s karticami NLB Mastercard, Visa in Karanta (do 24 obrokov):
Komu je namenjeno? Kupcem, državljanom Republike Slovenije s stalnim bivališčem v Sloveniji, ki so stari najmanj 18 let, redno zaposleni in imajo katero izmed plačilnih kartic NLB Mastercard, Zlati Mastercard, Visa ali Karanta.
Za sklenitev posojila potrebujete: osebno izkaznico ali potni list in plačilno kartico NLB Mastercard, NLB Zlati Mastercard, NLB Visa ali NLB Karanta.
Višina posojila: višina je odvisno od neporabljenega limita na kartici s katero boste opravili nakup.
Odplačilna doba: od 2 do 24 mesecev
Najmanjši znesek obroka: 40 €
Za obročno odplačevanje se odločite neposredno na prodajnem mestu.
Obrestna mera EOM: brez obresti
Podrobnosti: na https://www.nlb.si/obroki.
Za podrobnosti smo vam na voljo na prodajnih mestih.
Za več informacij smo vam na voljo na 04 2927 200 ali info@a2u.si
Leanpay – super enostavna plačila na obroke do 12.000 EUR in 84 mesecev
Z Leanpay lahko razdeliš plačilo svojega nakupa na obroke v samo nekaj minutah. Vse kar potrebuješ je mobilni telefon in osebni dokument.
V poslovalnicah vprašaj naše svetovalce za plačilo preko Leanpay.
Zakaj plačevati na obroke z Leanpay?
- Brez dokumentacije, brez obiska banke, brez skritih stroškov.
- Plačila na do 84 obrokov in 12.000 € (v fizični trgovini) – v spletni trgovini do 5.450€
- Fleksibilnost, sam izbereš znesek in število obrokov.
- Hipna odločitev o odobritvi nakupa.
- Ni letne članarine, ni dodatnih stroškov za vsak obrok.
- Pregled nad plačili preko Moj Leanpay spletne aplikacije.
Predstavitveni video Leanpay
Kaj potrebujem za uspešen nakup na obroke z Leanpay?
- osebni dokument Republike Slovenije
- mobilni telefon
- davčno številko
- številko svojega transakcijskega računa, odprtega pri eni od Slovenskih bank, iz katerega bom plačeval obroke
- poznati višino svojih rednih mesečnih prilivov in izdatkov
- plačilno kartico za plačilo preko spletne trgovine
Ali lahko že pred obiskom poslovalnice preverim, če bi dobil limit pri Leanpay?
Seveda, to lahko opraviš digitalno preko postopka Preveri svoj limit, ki traja le nekaj minut in ne zahteva nobene dokumentacije, le vnos nekaj podatkov.
Na tak način se tudi registriraš v Leanpay in ko boš v poslovalnici prosil prodajalca za ponudbo bo dovolj, da mu poveš samo svojo telefonsko številko.
Več o tem lahko prebereš tukaj.
Kako plačam z Leanpay v A2U poslovalnici?
- Ko izbereš želeno izdelek povej prodajalcu, da želiš plačati s plačilom na obroke Leanpay.
- Prodajalec bo pripravil ponudbo za izbrani znesek ter bo v aplikacijo vnesel tvojo telefonsko številko.
- Preko obvestila SMS boš na svoj mobilni telefon dobil povezavo v aplikacijo Leanpay, kjer boš lahko lahko preveril ponudbo.
- Vnesel boš svoje osebne podatke in počakal na takojšnjo odločitev.
- Mesečno poravnaš obveznosti s pomočjo SEPA naloga – trajnika brez obiska banke.
Kako plačam z Leanpay v spletni trgovini A2U?
- Na www.a2u.si izberi željene izdelke, v košarici nadaljuj postopek in pri načinu plačila, izberi Leanpay obročni nakup.
- Preusmerjen boš na Leanpay portal, kjer vneseš svoje osebne in finančne podatke ter počakaš na potrditev, ki jo prejmeš na tvoj elektronski naslov.
- V kolikor prvič opravljaš obročni nakup Leanpay, boš ob dostavi oz. prevzemu blaga moral predložiti veljavni osebni dokument (potni list ali osebna izkaznica) in verifikacijsko kodo (prejmeš jo na svoj mobilni telefon v obliki SMS sporočila)
- Mesečno poravnaš obveznosti s pomočjo SEPA naloga – trajnika brez obiska banke.
Imam še nekaj vprašanj…..
Vsa pogosto zastavljena vprašanja najdeš na Za kupce – Center pomoči (leanpay.com)
Splošni pogoji platforme Leanypay: >KLIK
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kljub skrbi, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo A2U d.o.o. omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo A2U d.o.o. kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba je med A2U d.o.o. in kupcem sklenjena v trenutku ko A2U d.o.o. potrdi kupčevo naročilo (kupec prejme elektronsko poročilo o potrditvi naročila). Od tega trenutka so cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za A2U d.o.o. kot za kupca. Vse cene so navedene v evrih (€) z vključenim davkom na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno napisano drugače.
Vse cene vsebujejo DDV (redna cena ali spletna cena že vsebuje DDV),. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer A2U d.o.o. kupca obvesti.
V cene niso vključeni stroški dostave.
Veljavnost akcijskih cen
Vse znižane akcijske cene so veljavne do zaključka akcije oziroma do odprodaje zalog dotičnega artikla.
Cene ”namesto-prečrtano?” so stare prodajne cene artiklov v naših trgovinah.
Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in praviloma za vse artikle na zalogi znašajo 2-3 delovne dni od dne potrditve naročila. Pri naročilu zadnjih kosov v poslovalnicah se lahko čas pošiljanja oz. prejema pošiljke zamakne do tri (3) delovne dni.
Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostavo blaga opravi dostavno podjetje GLS ali GOLD EKSPRES. Stroški dostave blaga v Sloveniji (embalaža, pakiranje, dostava) znašajo 5,00 € za naročilo do vrednosti 111 €, za naročila nad 111 € je dostava brezplačna. V primeru naročila kolesa strošek dostave znaša 50,00 €.
Cenik poštnine v tujino
DRŽAVA | 2kg | 5kg | 10kg | 20kg | 30kg | 40kg | TRANZIT |
Avstrija | 11,27 € | 12,76 € | 13,94 € | 15,35 € | 18,53 € | 25,08 € | 1 |
Belgija | 15,60 € | 16,71 € | 19,46 € | 24,55 € | 27,59 € | 31,02 € | 3 |
Bolgarija | 15,88 € | 18,65 € | 21,37 € | 23,31 € | 24,86 € | 31,00 € | 3 |
Češka | 14,14 € | 15,84 € | 17,51 € | 19,50 € | 20,54 € | 28,95 € | 2 |
Danska | 13,41 € | 15,52 € | 17,80 € | 20,06 € | 22,00 € | 36,38 € | 3 |
Estonija | 19,61 € | 21,79 € | 24,92 € | 30,83 € | 36,44 € | 44,18 € | 4 |
Finska | 21,38 € | 25,33 € | 28,14 € | 37,78 € | 43,66 € | 64,09 € | 5 |
Francija | 15,50 € | 19,53 € | 21,49 € | 23,77 € | 27,95 € | 39,21 € | 3 |
Grčija | 23,28 € | 31,34 € | 44,27 € | 50,34 € | 55,72 € | 239,43 € | 3 |
Irska | 17,36 € | 20,15 € | 23,44 € | 25,21 € | 26,84 € | 37,71 € | 4 |
Italija | 14,74 € | 16,77 € | 19,07 € | 22,55 € | 25,53 € | 37,01 € | 2 |
Latvija | 19,41 € | 21,75 € | 23,71 € | 29,02 € | 31,71 € | 37,17 € | 4 |
Litva | 18,25 € | 20,38 € | 22,70 € | 29,25 € | 35,79 € | 39,96 € | 4 |
Luksemburg | 14,59 € | 17,10 € | 18,97 € | 23,59 € | 28,10 € | 32,54 € | 2 |
Madžarska | 12,63 € | 13,67 € | 15,14 € | 18,53 € | 20,94 € | 27,28 € | 2 |
Nemčija | 12,02 € | 14,41 € | 15,88 € | 19,03 € | 21,19 € | 36,38 € | 2 |
Nizozemska | 13,32 € | 15,77 € | 17,30 € | 22,32 € | 25,74 € | 30,56 € | 3 |
Poljska | 13,28 € | 15,43 € | 18,19 € | 21,53 € | 22,47 € | 26,67 € | 3 |
Portugalska | 17,91 € | 22,12 € | 25,58 € | 29,19 € | 31,40 € | 36,39 € | 4 |
Romunija | 17,35 € | 20,26 € | 21,37 € | 23,56 € | 24,75 € | 30,66 € | 3 |
Slovaška | 11,92 € | 13,32 € | 14,59 € | 16,26 € | 18,09 € | 23,90 € | 2 |
Španija | 20,77 € | 24,37 € | 26,74 € | 32,53 € | 38,76 € | 45,03 € | 4 |
Švedska | 20,19 € | 23,10 € | 25,02 € | 28,37 € | 29,85 € | 46,51 € | 4 |
Hrvaška | 11,75 € | 12,98 € | 14,23 € | 15,79 € | 16,38 € | 23,18 € | 1 |
Uporabnik lahko morebitne posebne zahteve v zvezi z dostavo blaga vpiše pod “opombe” na dnu naročila. A2U d.o.o. o morebitnih posebnih zahtevah obvesti dostavno podjetje, ne sprejema pa nobenih odgovornosti za njihovo izpolnitev.
Dostava se izvrši na naslov uporabnika, ki ga ta navede ob oddaji naročila, oziroma . V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v naših poslovalnicah.
Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki ali pošti, preko katere izvajate plačilo.
1. Oddaja naročila.
Uporabniki za začetek postopka naročila izdelka na spletni trgovini kliknejo »v košarico«. Vsebino košarice si lahko kadarkoli pogledajo, jo spreminjajo in izdelke tudi izbrišejo. Vrednost košarice se sproti sešteva.
Po izbiri izdelkov, ki jih želi naročiti, uporabnik z naročilom nadaljuje s klikom na »na blagajno«. Nato naročilo lahko odda kot registrirani uporabnik ali kot gost.
Uporabniki spletne trgovine, ki naročila oddajo kot gosti, pred oddajo naročila vnesejo svoje osebne podatke (ime in priimek, naslov prebivališča, elektronski naslov, mobilni številko).
Registrirani uporabniki lahko pri oddaji naročila izberejo, da se v zvezi z naročilom uporabijo njihovi osebni podatki, shranjeni v njihovem uporabniškem računu.
Uporabniki pred oddajo naročila izberejo način dostave oziroma prevzema naročenega blaga ter izberejo način plačila. Uporabniki naročilo oddajo s klikom na »potrditev naročila«.
Uporabniki lahko naročilo oddajo tudi preko elektronske pošte na naslov info@a2u.si ali telefona +386 (0)4 2927 203 v delovnem času poslovalnic A2U d.o.o. Na ta način je mogoče oddati tudi naročila, ki jih ni mogoče naročiti na zgoraj opisan način.
2. Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena
A2U d.o.o. naročilo uporabnika spletne trgovine pregleda v roku največ dveh delovnih dni, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Pogodba med A2U d.o.o. in uporabnikom spletne trgovine se s potrditvijo uporabnikovega naročila s strani A2U d.o.o. šteje za sklenjeno. A2U d.o.o. si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko ali ga kontaktira po elektronski pošti. Ob potrditvi naročila, A2U d.o.o. obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
3. Blago odposlano
A2U d.o.o. po potrditvi naročila zapakira in uporabniku odpošlje naročeno blago s priloženim originalnim računom ter drugo morebitno dokumentacijo.
4. Shranjevanje naročila oz. pogodbe
A2U d.o.o. vso dokumentacijo v zvezi z vsakim naročilom pošlje kupcu v elektronski obliki in/ali na papirju, en izvod na papirju in/ali v računalniški obliki pa se hrani na sedežu A2U d.o.o.. Potrjeno naročilo oziroma pogodba je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja A2U, d. o. o., Poslovna cona A 53, 4208 Šenčur. Kupec lahko dobi kopijo pogodbe s poslano zahtevo na elektronski naslov eshop@a2u.si.
Pred nakupom določene Garmin naprave se potrošnik/kupec zavezuje seznaniti s funcionalnostjo, združljivostjo, interoperabilnostjo, ter vsemi potrebnimi drugimi lastnostmi naprave, ki tekstovno in/ali vizualno ter z video vsebinami in navodili na voljo z obilni medijski vsebini na spletni strani prodajalca https://www.a2u.si/ ter na spletni strani proizvajalca https://www.garmin.com/sl-SI/
Kupec se zavezuje, da je pred nakupom seznanjen z združljivostjo naprav in kompatibilnostjo ter minimalnimi zahtevami za naprave v zvezi z uporabo programa Garmin Connect Mobile in tehnologije Bluetooth na spletni povezavi: https://support.garmin.com/sl-SI/?faq=pvL8aWsaLU2iKyvF8VrpP9
Pomembno navodilo pred uporabo:
V kolikor vam izdelek vizualno, oblikovno oziroma velikosti ne odgovarja ga ne vklapljte/prižigajte ali preizkušate pritiskati gumbe. Z vklopom naprave se odpečati varnostni pečat računalniških programov, ki so tovarniški nameščeni na napravi. S tem se naprava šteje za registrirano in je ni več mogoče odregistrirati oz. registracije izbrisati, zaradi česar s tem odstop od pogodbe tudi za potrošnike na podlagi 5. točke 135. člena ZVPot-1 ni več mogoč.
Vračila in reklamacije
Potrošnik ima pravico, da v primeru nakupa blaga preko spletne trgovine brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe, razen v primeru izjem iz 135. člena ZVPot-1.
Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti A2U d.o.o. A2U d.o.o., Poslovna cona A53, 4208 Šenčur, tel. št. +386 4 2927 200, elektronski naslov: eshop@a2u.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali po elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi ta vzorčni odstopni obrazec.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe ureja 135. člen zakona ZVPot-1.
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu A2U d.o.o. brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani A2U d.o.o.). Tako povračilo A2U d.o.o. izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. A2U d.o.o. lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga.
Potrošnik blago vrne:
- po pošti, pri čemer mora paketu priložiti kopijo obvestila o odstopu od pogodbe,
- osebno v katerikoli poslovalnici A2U d.o.o. v Sloveniji
brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil A2U d.o.o. o odstopu od pogodbe. Šteje sej, da je vračilo pravočasno, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.
Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.
Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja
V primeru, da je paket, s katerim A2U d.o.o. kupcu dobavi naročeno blago, ob dobavi poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga in o tem obvestiti A2U d.o.o.
Proizvajalec je kupcu zagotavlja predpisane garancije za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali pri prodajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. 30 dnevni rok iz prejšnjega stavka se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.
Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
A2U d.o.o. mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:
- ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zapisano v prodajni pogodbi,
- ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,
- ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
- ni posodoljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi, ko:
- ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor,
- ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,
- ni dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
- ni take količine in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga
Kupec potrošnik mora A2U d.o.o. o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril, drug kupec pa v roku 8 dni od dneva, ko je napako odkril. Kupec mora A2U d.o.o. omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake lahko kupec izpolni obrazec, ki je objavljen TUKAJ.